top of page

FOLLOW ME:

Ríbezľový džem


V týchto horúčavách aj potraviny a ovocie majú kratšiu trvanlivosť a často pre ich množstvo, ktoré nestihneme spotrebovať skončia v koši.

Vôbec by to ale nemuselo byť tak, stačí tak málo a ešte si aj spravíme zásoby na Vianočné pečenie :)

Od malička ríbezle patrili medzi mojich favoritov aj napriek priečnej kyslosti, som dokázala stráviť celé hodiny objedaním ich jednu bobuľku po druhej. Tento rok som sa rozhodla pripraviť si zásoby džemov sama.

Suroviny:

Ríbezle 1kg

Cukor 0,5kg

Poháre na zaváranie som si starostlivo vyvarila vo vriacej vode spolu s uzávermi.

Na cca kilo ríbezlí som použila 0,5 kg cukru.

Ríbezle som odstopkovala a dala som ich variť spolu s cukrom kým nemali tú správnu hustotu.

My máme radšej hustejší džem s kúskami ovocia, takže som následne lekvár už nepasírovala iba som ho nadávkovala do pohárikov na zaváranie, ktoré som nechala po vyvarení voľne uschnúť.

  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page