top of page

FOLLOW ME:

TIP: plavky&šľapky


Leto v plnom prúde, výpredaje a zľavy na sezóny tovar taktiež. Určitú výbavu kupujem už v predstihu ešte keď sa nám o lete a teplom počasí iba sníva ale niektoré doľaďovačky stíham ešte na poslednú chvíľu.

Pomaly už škrečkujem handry a doplnky na dovolenku.

Tak som sa dostala aj k týmto 2 ,,fresh,, kúskom - plavky H&M a žabky RESERVED.

V RESERVED som sa ocitla konečne po dlhej dobe a hneď som vychytala tieto na pláž ako stvorené klasické žabky iba za necelých 5€, no nekúp to :) navyše som ich doladila hlavne k plavkám, ktoré som si už zaobstarala nejaký ten mesiac dozadu ale teraz ich majú v akcii tak hop-cup smer web H&M.


  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

No tags yet.
bottom of page